Cesk Freixas és l’autor de l’obra infantil Ovidi Montllor (Tigre de Paper, 2026)
La presentació té lloc dijous 14 de maig de 2026 a les 19 h

Sinopsi:
Soc la guitarra de l’Ovidi Montllor. He vist fàbriques, escenaris, somnis i silencis. I ara t’ho vull contar: la vida d’un home que va fer de cada cançó una barricada d’amor i de llibertat.
Perquè l’Ovidi no va arribar a aquest món per agradar: va arribar-hi per a remoure’ns.
Per fer-nos pensar, per fer-nos riure, per fer-nos cantar. I, encara avui, si pares bé l’orella, la seva veu et despertarà.
Sobre l’autor
Cesk Freixas
Cesk Freixas va néixer l’any 1984 a Sant Pere de Riudebitlles (Alt Penedès). Fill de família treballadora, ha estat cantautor i ha editat cinc treballs discogràfics. El novembre de 2013 va publicar el seu primer llibre, Paraules per a Gaeta (Tigre de Paper), un recull de 150 relats. Persona compromesa amb el país i la societat, és militant de l’esquerra independentista i transformadora dels Països Catalans. Va començar a cursar la carrera de Geografia a la Universitat de Barcelona. Tot i que inacabada, segueix interessat en estudiar-la fora dels mapes.
Llibres relacionats
-
OVIDI MONTLLOR
15.00€ -
A OVIDI MONTLLOR. UN TEMPS, UNA ESTIMA, UNA IDEA
12.00€ -
OVIDI MONTLLOR. UN OBRER DE LA PARAULA
18.00€ -
LES LLETRES QUE ESTIMEN EL VALENCIÀ
18.00€ -
VOL DE GUILLEM, EL
17.00€ -
QUI VIU AHÍ
16.00€ -
ATLES DE LES COMARQUES VALENCIANES
22.00€







