LA MAGIA PROYECTADA

Editorial

EAN

9788412742497

Pàgines

0
A la foscor d’una sala de cinema els pensaments abandonen la realitat i la màgia projectada a la pantalla ens agafa de la mà per portar de passeig els nostres somnis. Aquest llibre parla dels llocs i les persones que a Requena i llogarets han permés que tantes emocions diferents brotaren al llarg dels anys. És també una petita màquina del temps que portarà els lectors i lectores cap enrere, els seus records davant d’una pantalla de cinema i el desig que la màgia es continue projectant.

Parlar de cines no és parlar només de sales de cinemes, de dades i xifres de projecció; és parlar d’una memòria col·lectiva. De records i vivències comunes i compartits. No fa tant que una sala de cinema podia ser alhora el moment d’oci de tota una família un diumenge, l’aventura més gran d’un nen o nena, l’inici d’un amor de pel·lícula o l’única evasió d’una dura setmana de feina. Era, també, l’única finestra a un món nou, a un paisatge desconegut, a un amor somiat, a una perillosíssima aventura, a un crim apassionat, a un dol sota el sol, a una batalla medieval o a una vida que només podia ser viscuda ballant i cantant.

Aquest assaig recupera la nostra història més recent, que s’esvaeix massa ràpid i massa aviat en una societat en canvi permanent a una velocitat endimoniada.

30.00

Disponible

En estoc

Et pot interessar...

Close